میزان افزایش حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

حداقل و حداکثر حقوق امسال بازنشستگان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حقوق امسال بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ۱۵ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته به طوری که پس از افزایش مذکور، حکم حقوقی آنان از ۲۸ میلیون ریال کمتر نخواهد بود.

بر این اساس، حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۸ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۵۰ ریال و حداکثر حقوق آنان هفت برابر حداقل حقوق فوق تعیین ‌شده است.
 
 
 
طبق این گزارش، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر بند ذکر شده مستثنی هستند.
 
 
 
سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از محل منابع داخلی خود، با تصویب هیات امنا یا مجمع عمومی، حداکثر درسقف افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۹۹ اقدام کنند.

 

ارسال نظر

  • مجید رستمیان
    0

    باز نشسته خرداد ۷۵ ماده ۱۲۷ هستم برابر تصویب مجلس قرار شد افرادی که سازمان بازنشست می کند ۵ سال برای افراد حقوق و مزایا و درجه منظور گردد چرا برای من اجرا نشده است و

  • قاسمی
    0

    کجا اضافه شده والا سال گذشته بهتر بود.امسال فقط۱۵درصد اضافه شده همسان سازی رفته توجیب مجلس واقازاده ها

  • قاسمی
    0

    کجا اضافه شده والا سال گذشته بهتر بود.امسال فقط۱۵درصد اضافه شده همسان سازی رفته توجیب مجلس واقازاده ها

  • محمد تقی جعفرتبار
    0

    ما آخرش نفهمیدم که چقدر به این حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال 99 اضافه شد سال گذشته بهتر بود سلام مارا به آقای احمدی نژاد عزیزم برسانید چونکه در زمان وی حقوق بازنشستگان با هم ردیف هايشان شاغلان بیش‌تر بود واقعا هم همینطور با عروس و داماد و نوه کمتر ازیک درجه دار تازه استخدام می گیریم منتظر عدالتت می نشینیم انشالله با آمدنت با آقای دکتر قالیباف حقوق بازنشستگان تمام کشور سر سامان داده شود 8سال خراب کردن جمع وکم هم بلدنبودن ورفتند

آخرین اخبار