احمدی گفت: سرپرست خانواده های فاقد سیم کارت نیاز است که به تهیه سیم کارت برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی اقدام کنند.

شرایط ثبت نام وام یک میلیونی برای سرپرست خانوار فاقد سیم کارت

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدجواد احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در خصوص پیگیری های برخی از خانواده های که سیم کارت به نام سرپرست خانوار ندارند، گفت: دولت در راستای حمایت از خانواده ها در ایام شیوع ویروس کرونا تسهیلات یک میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته است.

 

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات سرپرست خانوارها پس از دریافت پیامک از سوی V.refa نیاز است به سرشمار 6369 کدملی خود را پیام کنند.

 

احمدی ابراز داشت: شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار کدملی خود را پیاک می زند باید حتما به نام سرپرست خانوار باشد.

 

وی گفت: خانواده هایی که سیم کارتی به نام سرپرست خانوار ندارند و پیامک  را دریافت نکردند نیاز است تا روز یکشنبه 31 فروردین نسبت به تهیه سیم کار اقدام کنند و به سرشماره 6369 کدملی خود را ارسال کنند.

 

وی افزود: افراد متقاضی تسهیلات یک میلیون تومانی در تاریخ پنج اردیبهشت ماه این تسهیلات را دریافت خواهند کرد و اقساط آن ماهانه 35 هزار تومان از یارانه کم می شود و نیازی به ارائه ضامن برای دریافت این تسهیلات نیست.

 

مسئول روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ابراز داشت: در صورتی که به دلیل عدم نداشتن سیم کارت سرپرست خانوارها نتوانند کدملی خود را پیام کنند تا 18 اردیبهشت این خانواده ها فرصت دارند که نسبت به ثبت نام و ارسال پیامک اقدام کنند و با برنامه ریزی های انجام شده تسهیلات به نام این افراد در اولین فرصت واریز خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار