بر اساس برنامه دولت برای حمایت از اقشار ضعیف در اردیبهشت‌ماه ۵ بسته کمک‌های معیشتی کرونایی و غیرکرونایی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

اردیبهشت، ماه کمک‌های نقدی دولت/ ۵بسته معیشتی پرداخت خواهد شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگر آنلاین:طبق تصمیماتی که دولت برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه گرفته است این ماه چندین کمک معیشتی به مردم پرداخت خواهد شد.

 

 
اولین کمک معیشتی وام کرونایی یک میلیون تومانی خواهد بود که تا 5ام اردیبهشت ماه به حساب کسانی که تا دیشب ثبت‌نام خود را با ارسال کد ملی‌شان انجام داده اند واریز خواهد شد.
 
 
 
این وام به حساب سایر متقاضیانی که تا 7ام اردیبهشت‌ماه ثبت نام خود را انجام دهند هم 11ام همین ماه واریز خواهد شد.
 
 
 
دهم اردیبهشت ماه ششمین مرحله یارانه معیشتی حاصل از افزایش قیمت بنزین که پرداخت آن از آبان ماه سال گذشته آغاز شد به حساب مشمولان واریز خواهد شد.
 
 
 
26ام اردیبهشت‌ماه طبق روال ده سال گذشته مبلغ 45هزار و پانصد تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
 
 
 
همچنین سه میلیون خانواری که مرحله اول یارانه کرونایی خود را که به برخی مشاغل اختصاص یافته بود در اسفندماه و مرحله دوم آن را 30ام فروردین ماه دریافت کردند طبق گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، امروز دوم اردیبهشت ماه بسته ویژه ماه رمضان را دریافت خواهند کرد و مرحله بعدی آن هم اواخر اردیبهشت پرداخت خواهد شد که مبلغ آن از 200 تا 600هزارتومان متفاوت خواهد بود.
 
 
 
این یارانه کرونایی اقشار آسیب‌پذیر 5 نوبت است که اولین آن در روزهای پایانی اسفند، دومین در 30فروردین ماه پرداخت شد و دو نوبت در اردیبهشت‌ماه که یکی بسته ویژه ماه رمضان است و آخرین آن در خردادماه پرداخت خواهد شد.
 
 
 
بنابراین در اردیبهشت‌ماه یارانه نقدی، بسته معیشتی بنزینی، یارانه کرونایی، وام کرونایی و بسته ویژه ماه رمضان به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار