مهمترین حوادث امروز (دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب حدود ۱۰۰ واحد صنفی متخلف و اعتراف راننده زانتیا به ۱۶ فقره سرقت در گنبدکاووس
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهمترین حوادث امروز (دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

پلمب حدود ۱۰۰ واحد صنفی متخلف

 
 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در راستای اجرای طرح‌های مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی، اداره صمت و مرکز بهداشت و درمان شهرستان به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا طی یک ماه گذشته از واحد‌های صنفی فعال بازدید شد.

او ادامه داد: در این راستا، از هزار و ۱۰۰ واحد صنفی فعال بازدید شد.

محمود علی فر افزود: برای ۶۵ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۹۹ واحد صنفی متخلف نیز به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و مقررات اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شدند.
 
 

اعتراف راننده زانتیا به ۱۶ فقره سرقت

 
 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های مخابرات در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش‌های اطلاعاتی و انجام گشت‌های هدفمند در نقاط جرم خیز، ماموران پلیس آگاهی به راننده یک دستگاه خودروی زانتیا مظنون شدند و طی تحقیقات بیشتر مشخص شد وی از سارقان سابقه دار است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه سارق دستگیر و حدود هزار متر کابل مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

سرهنگ علی فر افزود: متهم، در بازجویی، به ۱۶ فقره سرقت کابل‌های مخابرات در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار