چند خبر را در بسته حوادث از استان گلستان ببینید.

از دستگیری سارقان مسلح تا به دام افتادن عامل نشر اکاذیب
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهمترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


عامل انتشار اکاذیب علیه شهروند گنبدی دستگیر شد


فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: پس از دریافت شکایت شهروند گنبدی مبنی بر انتشار مطلب کذب از سوی فردی ناشناس علیه وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع برای شناسایی متهم توسط پلیس فتا آغاز شد.

او ادامه داد: با تلاش ماموران فردی که با نام کاربری جعلی این مطالب را منتشر می‌کرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خاطر نشان کرد: متهم در مقابل مدارک و مستندات پلیس فتا، به جرم خود اعتراف کرده و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی اعلام کرد.


دستگیری سارقان مسلح در گنبدکاووس


در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه تراکتور و ادوات کشاورزی در یکی از خانه باغ‌های روستایی گنبدکاووس، بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

پس از حضور گشت انتظامی در محل حادثه، مالباخته به ماموران مراجعه و اعلام کرد ۲ نفر با صورت‌های پوشیده و با اسلحه شکاری با ایجاد رعب و وحشت وارد خانه باغ شده و یک دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی را به سرقت برده و از محل متواری شدند.

با تلاش‌های اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی گنبد مخفیگاه سارقان مسلح شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته گردید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار