رضایی گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید ویژه نونهالان «حافظان وحی» به صورت مجازی از سوی کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان برگزار می شود.

بیست و هفتمین دوره مسابقات «حافظان وحی» برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «موسی الرضا رضایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید ویژه نونهالان «حافظان وحی» از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با همکاری خانه فرهنگ مهر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گرگان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان با بیان اینکه این مسابقات در سه گروه سنی کودکان زیر 5 سال، زیر 7 سال و زیر 9 سال برگزار می شود، افزود: در مرحله اول با سوره های توحید، حمد و قدر و مرحله دوم با سوره های کوثر، عصر، فیل، ناس و آیت الکرسی برگزار می شود.

 

وی اظهارداشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات می توانند از کودکان زیر 5 سال، زیر 7 سال و زیر 9 سال خود فیلم حفظ خوانی را ضیط و به پیام رسان ایتا با شماره 09119666496 و پیام رسان واتساپ به شماره 09920406053 ارسال کنند.

 

رضایی آخرین مهلت ارسال آثار تصاویر حافظان را (28 اردیبهشت) اعلام کرد و گفت: به حافظان برتر در روز عید فطر جوایز نقدی اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار