عملیات اجرایی ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مسکن برای فرهنگیان در سراسر کشور آغاز شد. در این مرحله سهم شهرهای جدید ۶ استان هشت هزار و ۱۸۱ واحد است.

ساخت ۱۴ هزار مسکن برای فرهنگیان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید عملیات اجرایی ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن برای فرهنگیان آغاز شد.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرهای جدید ۶ استان تهران، فارس، خوزستان، آذربایجان شرقی، ‌اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد ۸۱۸۱ واحد برای فرهنگیان ساخته می‌شود.

مطابق فهرستی که شرکت عمران شهرهای جدید منتشر کرده در استان تهران، شهر جدید پرند ۵۰۰ واحد، در استان فارس برای شهرهای قیر(۶۰ واحد)، پاسارگاد (۶۰ واحد) و صدرا (۱۰۰۰ واحد) در مجموع ۱۱۲۰واحد و در استان خوزستان برای شهرهای دزفول (۱۲۸ واحد)، خرمشهر(۲۰ واحد)، شوشتر(۶۴ واحد)، بهبهان (۶۴ واحد)، رامشیر (۶۴ واحد)، شیرین شهر (۵۰۰ واحد) و رامین (۱۰۰۰) در مجموع ۱۸۲۰ واحد ساخته می‌شود.

همچنین در استان آذربایجان شرقی برای شهر جدید سهند هزار واحد، در استان اصفهان برای شهر جدید فولادشهر سه هزار واحد، و در استان کهگیلویه و بویراحمد برای شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران و باشت از محل اراضی آموزش و پرورش در مجموع ۷۲۱ واحد برای فرهنگیان ساخته خواهد شد.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار