مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تاکنون خبر داد.

تعداد افرادی که وام یک میلیون تومانی گرفتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بانک مرکزی، براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک‌های عامل تا ساعت 12 روز پنج شنبه مورخ 18 اردیبهشت ۱۳۹۹، از تعداد 775 هزار و 394 فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران ( براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها)، تعداد 772 هزار و 930 فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد) را پرداخت کرده اند .

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می‌شود.

بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی مراحل اول و دوم تا کنون از تعداد 20 میلیون و 190 هزار و 973 خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، تعداد 20 میلیون و 184 هزار و 386 سرپرست خانوار تسهیلات 10 میلیون ریالی را دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که که فرآیند ثبت‌نام باقیمانده خانوارها و معرفی آنها به بانک‌ها (برای تعیین تکلیف نهایی) در جریان است تا در آخرین مرحله پرداخت تسهیلات در پایان اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوارهای باقیمانده واریز شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار