ثبت‌نام مجدد برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از امروز، ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شد.

ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد پزشکی از امروز، ۲۰ اردیبهشت آغاز شد
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری دانشجو، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ در پی تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد رشته‌های گروه پزشکی در سال جاری به دلیل شیوع بیماری ناشی از کرونا، تصمیم گرفتیم مهلتی مجدد برای آن دسته از افرادی که به دلایلی هنوز موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ایجاد کنیم.

داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده‌اند، می‌توانند از امروز ۲۰ اردیبهشت ماه  تا پایان روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین داوطلبان در این بازه زمانی می‌توانند در صورت نیاز نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مهلت مجدد که برای ثبت‌نام در آزمون ارشد پزشکی تعیین شده است، تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در این بازه زمانی سه روزه نسبت به ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.
 
لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ گروه پزشکی از روز ۲۶ و ۲۷ تیرماه به روز‌های ۲۳ و ۲۴ مرداد سال ۱۳۹۹ موکول شده است و در شهر‌های اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، گناباد، مشهد، همدان، یاسوج، لار و یزد برای ۸۳ رشته گروه علوم پایه پزشکی و ۴ رشته داروسازی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار