بستانی گفت: به منظور توجه به جایگاه خانواده در دین اسلام و بهره برداری از آیات الهی، جشنواره خانه های قرآنی ویژه استان گلستان از سوی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان برگزار شده است.

کانون والفجر گرگان میزبان جشنواره خانه های قرآنی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «میلاد منصور بستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور و بسته بودن محافل مسجدی، قرآنی و خانه نشین بودن مردم، کانون والفجر گرگان برنامه قرآنی را پیش بینی کرده است.

 

مجری طرح خانه های قرآنی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان افزود: به منظور توجه به جایگاه خانواده در دین اسلام و بهره مندی از فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان و بهره برداری از آیات الهی، جشنواره خانه های قرآنی ویژه استان گلستان از سوی این کانون برگزار شده است.

 

وی، آموزش قرآن توسط پدر به فرزند، تزئین خانه توسط مادر با حضور فرزندان، جلسات خانوادگی قرائت قرآن و نقاشی آیات قرآن ویژه کودکان زیر 13 ساال را از محورهای این جشنواره برشمرد.

 

بستانی اظهارداشت: این جشنواره در قالب های فیلم، عکس و نقاشی برگزار می شود و خانواده ها می توانند آثار خود را در شبکه های اجتماعی به شماره 09117553862 ارسال کنند و سپس نسبت به لایک آن در صفحه اینستاگرام به نشانی khaneghoran99 اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه به نفرات برتر هر بخش جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، گفت: در بخش ویژه دو جایزه برای مناطق سیل زده، یک جایزه برای خانواده ای که بیشترین اثر را ارسال کرده باشد و یک جایزه برای فیلم با نگاه فنی اهدا می شود.

 

مجری طرح خانه های قرآنی کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی گرگان خاطرنشان کرد: فیلم های دریافت شده در جشنواره برای بهره مندی از بخش های مختلف جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار