بعد از این که خبر اقدام السد برای خرید مسعود اوزیل در رسانه ها منتشر شد، حالا یک روزنامه قطری ادعا کرده که ژاوی ارناندس خواستار جذب داوید سیلوا نیز شده است.

گام بزرگ السد برای به خدمت گرفتن بازیکن معروف

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، روز گذشته یک خبرنگار عربستانی خبر داد که باشگاه السد به دنبال خرید مسعود اوزیل است. اوزیل 31 ساله که در تیم آرسنال توپ می‌زند، حقوق ماهیانه چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار یورو را از توپچی ها می‌گیرد و طبیعتا برای حضور در یک تیم غرب آسیایی دستمزد بسیار بیشتری را طلب خواهد کرد. 

اخبار ورزشی-اما حالا روزنامه الشرق به نقل از توتو مرکاتو در ایتالیا ادعا کرده که باشگاه السد علاوه بر اوزیل به دنبال خرید یک هافبک دیگر نیز هست. داوید سیلوا هافبک خوش تکنیک، ریزنقش و بازیساز اسپانیایی که سالهاست در منچسترسیتی بازی می‌کند، مورد توجه السدی ها قرار گرفته و آن ها قصد دارند که او را نیز به خدمت بگیرند. 

قرارداد داوید سیلوا با منچسترسیتی در تابستان جاری به پایان می‌رسد و این بازیکن که ارزش 12 میلیون یورویی را در ترانسفر مارکت به خود اختصاص داده، می‌تواند به راحتی مقصد مورد نظرش را انتخاب کند. پیش تر گفته می‌شد که وی به تیم اینترمیامی که دیوید بکام را به عنوان موسس دارد، ملحق شود اما ممکن است پیشنهاد السد مسیر او را تغییر دهد.

نکته مهم این است که السد در غیاب ژاوی ارناندس در میانه میدان، به یک هافبک این چنینی نیاز دارد و سرمربی اسپانیایی نیز به خوبی این را درک کرده و حالا به دنبال خرید یک بازیکن در تیپ فوتبال خود می‌گردد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار