معاون هماهنگی و امور مجلس جهادانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آماده همکاری در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

جهاد دانشگاهی آماده همکاری در حوزه اشتغال و کارآفرینی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، احمد شریفی زاده، پیش از ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس جهادی دانشگاهی گلستان اظهارکرد: شروع فعالیت جهاد دانشگاهی از انقلاب فرهنگی شروع شد و اکنون بعد از گذشت ۴۰ سال به درخت تناوری تبدیل شده است.

وی افزود: این نهاد هفت هزار نیرو، ۲۳ مرکز رشد، دو پارک علم و فناوری داشته و و در سه حوزه فرهنگ، علم و فناوری و اشتغال حضور فعال دارد.

شریفی زاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از حوزه مانند پزشکی و فناوری ورود پیدا کرده و البته تنها به این رشته ها خلاصه نشده و در زمینه علوم انسانی و علوم پایه هم راه یافته است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی گلستان هم در سال های اخیر اقدام درخوری انجام داده که می توان به حمایت از گیاهان دارویی و پرورش آن در زمین ۱۰ هکتاری اشاره کرد.

شریفی زاده با بیان این که عمری از انقلاب گذشته و فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده ایم، گفت: در این بین، کارآمدی است که به ما مشروعیت می دهد و جهاد دانشگاهی هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: آمادگی همکاری در حوزه های مختلف مهندسی، پزشکی و علوم پایه هستیم و توان خوبی هم در این زمینه داریم.

شریفی زاده گفت: جهاد دانشگاهی توانسته است که توسعه آموزش های کوتاه مدت نقش مهمی در ایجاد اشتغال جوانان در سطح کشور داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم «ضا ثقفی» رئیس سابق جهاددانشگاهی گلستان تودیع و  «سیدعزیز موسوی» به سمت سرپرست این نهاد معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار