بیت کوین بالاتر از ۹۵۰۰ باقی مانده است. این نشانه صعود بیشتر است.

قیمت بیت کوین (۱۱ خرداد ۹۹)

به گزارش گلستان ۲۴؛ بیت کوین امروز بیش از ۲٪ رشد داشته و بالاتر از ۹۵۰۰ دلار معامله می‌شود. بیت کوین در منطقه مثبت تجارت می‌شود و می‌تواند بالاتر از سطح مقاومت ۹۸۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار برسد.

احتمالاً این ارز بالاتر از ۹۸۰۰ دلار، تا زمانی که بالاتر از حمایت از ۹۳۰۰ دلار باشد، شتاب بیشتری داشته باشد.

در هفته گذشته، BTC به بالاتر صعود کرد و سطح مقاومت ۹۳۰۰ دلاری را شکست. نرخ BTC بالاتر از سطح میانگین متحرک ۱۰۰ ساده قرار گرفت.

یک اصلاح نزولی جزئی در منطقه ۹۶۰۰ دلار وجود داشت، اما همان منطقه ۹۳۰۰ دلار به عنوان یک حمایت عمل کرد. نرخ پایدار ماند و بالاتر از سطح ۶۱.۸ فیبوناچی از ۹، ۹۴۳ دلار به ۸، ۶۵۰ دلار معامله شد.

علاوه بر این، در نمودار ۴ ساعته شکست بالای یک روند نزولی کلیدی وجود دارد. بیت کوین هم اکنون در بالاترین سطح ۷۶.۴ فیبوناچی قرار دارد.

به نظر می‌رسد که صعود نرخ به احتمال زیاد تا سطح ۹۷۵۰ و ۹۸۰۰ دلار ادامه خواهد یافت. نخستین مقاومت عمده نزدیک به ۹۹۵۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار است. مانع اصلی بعدی برای گاوها نزدیک به ۱۰۵۰۰دلار است که احتمالاً نرخ بعد از آن تا ۱۱۲۰۰ دلار و ۱۱۵۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

در کوتاه مدت، نرخ بیت کوین ممکن است پایین تر از ۹۶۰۰ دلار برسد. حمایت اولیه نزدیک به خط روند شکسته شده در ۹۵۸۰ دلار است. حمایت اصلی نزدیک به سطح ۹۴۳۰ دلار و یک خط روند صعودی در همان نمودار است.

حمایت بعدی در نزدیکی سطح ۹۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساده تشکیل می‌شود. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است کاهش قابل توجهی را آغاز کند و نرخ ممکن است سطح ۹۰۰۰ دلار یا ۸۸۰۰ دلار را لمس کند.

 

 
منبع: میهن سیگنال

 

ارسال نظر

آخرین اخبار