روح الله میرصانعی گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به ۱۰۸ سایت کارگزاری داریی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

جزئیات ثبت سفارش آنلاین سهام عدالت

به گزارش گلستان ۲۴؛ دبیرکل کانون کارگزاران بورس گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند سفارش فروش ۳۰ درصد از سبد سهام خود را با مراجعه به سایت کارگزاری و یا حضوری اعلام کنند.

روح الله میرصانعی گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به ۱۰۸ سایت کارگزاری داریی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: سهامداران می‌توانند با کد ملی و شماره رهگیری وارد سامانه سهام عدالت شوند و نسبت به داد و ستد سهام خود تصمیم بگیرند.

میر صانعی بیان کرد: در گام اول دارندگان این سهام می‌توانند ۳۰ درصد از سبد سهام خود را بفروش برسانند و با مراجعه به کارگزاری سفارشات خود را ارسال و کارگزار فردای روز سفارش، اقدام به فروش کند، البته سهام عدالت به قیمت بازار همان روز بفروش می‌رسد.

وی ادامه داد: تنها مشتریانی می‌توانند ثبت سفارش الکترونیکی انجام دهند که شماره شبای و تلفن خود را در سامانه خصوصی سازی ثبت کرده اند و از طریق سایت کارگزاری با تحلیل گران بازار در خصوص سهام خود مشورت کنند.

میر صانعی با اشاره به اینکه دارندگان سهام عدالت از حرفه ای‌های بازار مشورت بگیرند بیان کرد: افرادی که شماره خود را در سامانه ثبت نکرده اند باید با مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها ثبت سفارش کنند.

 

 
منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار