مقرری بیمه بیکاری برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می شود.

بخش دوم واریزی بیمه بیکاری کارگران چه زمانی انجام می شود؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگر آنلاین ، سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا را تشریح کرد.

این سازمان خبر داد: فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد.‌
 
 
 
فهرست و شماره حساب بخش دوم مشمولان طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روزهای آتی توسط سازمان ‎تأمین اجتماعی تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.
 
 
 
همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان مشمولین فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.‌
 
 
 
این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار