در روزهای اخیر نام افراد مختلفی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح شده‌اند.

مطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس را ترمیم کند و با خروج چند گزینه از هیئت مدیره، گزینه‌های جدید وارد کند. در باشگاه استقلال، نفراتی چون اسماعیل خلیل‌زاده، کامران منزوی و حجت نظری عضو هیئت مدیره استقلال هستند. منزوی چند ماهی است که از سمت خود استعفاء کرده و وزارت ورزش نیز آن را پذیرفته، اما هنوز رسما اعلام نشده است.

با توجه به اینکه قرار است نفرات جدیدی به هیئت مدیره استقلال اضافه شوند، در روزهای اخیر اسامی عجیبی مطرح شده‌‌اند و مشخص نیست مبنا و دلیل مطرح شدن این افراد چیست. یکی از گزینه‌ها فردی است که به عنوان هوادار استقلال چند سالی است که به بازیکنان نزدیک شده و رابطه خوبی با آنها پیدا کرده است، اینکه این رابطه در چه راستایی بوده، مشخص نیست، اما لزوما کسی که متمول است قرار نیست که وارد هیئت مدیره شود. شخص مذکور از طریق یکی از مدیران پیشین استقلال بار دیگر به بازیکنان نزدیک شده و حتی چندی پیش نیز با احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه دیدار داشته است.

گزینه‌های بعدی نیز، کسانی هستند که در استقلال پست داشتند و عملکردشان نکته مثبتی نداشته است، نفراتی که اگر به گذشته برگردیم، جز حاشیه و حضور کوتاه مدت، عملکرد دیگری نداشته‌اند.

شاید این افراد از مطرح شدن نام‌شان خبر نداشته باشند، اما قطعا وزارت ورزش باید بررسی‌های بیشتری برای انتخاب گزینه‌های هیئت مدیره داشته باشد تا اشتباهات گذشته تکرار نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار