تعدادی از حوادث گلستان را در بسته خبری امروز مرور می‌کنیم.

دستگیری سارقان خودرو و سیم‌های کابل در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، تعدادی از اخبار حوادث استان را در بسته خبری امروز مرور می‌کنیم.
 

اعتراف به ۱۹ فقره سرقت خودرو در گلستان

 
سرهنگ مجتبی مروتی، رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت‌های خودرو‌های تیز رو از قبیل پژو ۴۰۵، زانتیا در سطح استان با توجه به اهمیت موضوع تیمی از کارآگاهان ویژه اداره مبارزه با سرقت تشکیل و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با پیگیری‌های تخصصی و فنی ماموران، سرنخ‌هایی از سارق بدست آمد که در نهایت با اشراف اطلاعاتی پلیس، متهم سابقه دار شناسایی شد.

سرهنگ مروتی با اشاره به تحت نظر گرفتن محل رفت و آمد سارق، گفت: سرانجام با تلاش بی وقفه ماموران، متهم سابقه دار در شهرستان گنبد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: سارق در تحقیقات مقدماتی و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۱۹ فقره سرقت خودرو در سطح استان اقرار کرد.

او ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
 

دستگیری ۳ سارق با ۱۸ فقره سرقت درگنبد کاووس

 
سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در این زمینه با گشت زنی‌های هدفمند و اقدامات تخصصی موفق شدند ۳ سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ علی فر گفت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و پس از بازسازی صحنه سرقت‌ها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس در پایان با تقدیر از تعامل خوب مردم شهرستان در راستای همکاری با پلیس از آنان خواست، هرگونه مورد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار