نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان در راستای ایجاد بسترهای خدمات تسهیلات بانکی و اعتباری برای کارکنان هواشناسی استان، با عبدالله باقریان مدیر کل امور شعب بانک ملی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیر کل هواشناسی گلستان با مدیر کل امور شعب بانک ملی استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی هواشناسی گلستان، مدیر کل هواشناسی استان با هدف افزایش اقدامات رفاهی و ایجاد بسترهای خدمات تسهیلات بانکی و اعتباری برای کارکنان هواشناسی استان با عبدالله باقریان مدیر کل امور شعب بانک ملی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

داداشی در این دیدار ضمن تشکر از مدیر کل امور شعب بانکملی گلستان در راستای همکاری و پشتیبانی بانکملی در ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان هواشناسی استان که پیرو انعقاد تفاهم‌نامه قبلی صورت گرفته گفت: با توجه به اینکه ارائه تسهیلات بانکی موجب گشایش مشکلات همکاران و رفع احتیاجات ضروری را فراهم می‌نماید بر تمدید تفاهم‌نامه منعقد شده قبلی تاکید کرد.

دکتر باقریان مدیر کل امور شعب بانک ملی استان گفت: این نشست باعث شد تا ما از زوایای پنهان ارائه خدمات هواشناسی برای کاربران تخصصی و عامه مردم مطلع شویم و افزود: این امر باعث می‌شود تا این واحد نیز با توان خود در راستای حمایت از کارکنان هواشناسی گام‌های بیشتری بردارد.

باقریان در پایان برای انجام هرگونه اقدام در راستای حمایت از کارکنان و انعقاد تفاهمنامه همکاری اعلام آمادگی نمود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار