بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان گفت: گلستان دارای تیمی در لیگ برتر اسکواش بانوان نیست و بازیکنان استان در دیگر تیم‌های لیگ بازی می‌کنند، در حالی که اگر تیمی با بازیکنان بومی داشتیم قهرمان یا نایب قهرمان لیگ برتر می‌شدیم.

عضو گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان: گلستان با بازیکنان بومی قهرمان اسکواش بانوان کشور می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، حدود چهار ماه از شیوع کرونا می‌گذرد و این ویروس موجب تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های ورزشی شد و ورزشکاران در شرایط متفاوتی تمرینات خود را برای آماده سازی و حضور در رقابت‌ها با بهتر شدن شرایط آماده می‌کنند.

«غزال شرفپور» بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان از جمله ورزشکارانی است که طی چهار ماه اخیر تمریناتش را به صورت انفرادی دنبال کرده و خود را برای حضور در لیگ برتر و سپس رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کند.

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه قرار بود مسابقات اسکواش تیمی قهرمانی آسیا در مالزی برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد در حالی که چهار دوره رقابت انتخابی را پشت سر گذاشته بودیم و برای حضور در این رقابت‌های مهم آماده می‌شدیم.

غزال شرفپور افزود: پس از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی سعی کردم با دویدن و تمرینات در خانه آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم، البته تاثیر تمرین در باشگاه بیشتر است اما تمرینات هوازی را قطع نکردم و در مکان‌های خلوت انجام می دادم.

وی ادامه داد: به دلیل تخصصی بودن سالن اسکواش و بسته بودن اماکن ورزشی، شرایط تمرینات تخصصی اسکواش فراهم نبود و سعی کردم با دیدن فیلم بازیکنان و مسابقات بزرگ خودم را از لحاظ ذهنی آماده نگه دارم.

شرفپور با بیان اینکه به همراه تیم یزد صدرنشین لیگ برتر اسکواش بانوان است، خاطرنشان کرد: پس از باز شدن اماکن ورزشی تمریناتم را به صورت فشرده آغاز کردم و اگر مجوز صادر شود ادامه لیگ برتر اسکواش بانوان کشور اواخر تیرماه در یک دور برگزار خواهد شد تا به پایان برسد که البته این اتفاق هنوز قطعی نیست.

وی اضافه کرد: گلستان دارای تیمی در لیگ برتر اسکواش بانوان نیست و بازیکنان استان در دیگر تیم‌های لیگ بازی می‌کنند در حالی که اگر تیمی با بازیکنان بومی داشتیم قهرمان یا نایب قهرمان لیگ برتر می‌شدیم.

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش بانوان با اشاره به دیگر مسابقات پیش رو گفت: اواخر شهریور رقابت‌های اسکواش بانوان قهرمانی کشور در تهران برگزار می‌شود و در آذرماه هم مسابقات قهرمانی کشور دارای رنکینگ جهانی برگزار خواهد شد که من برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آماده می‌شوم.

شرفپور افزود: تمام ورزشکاران برای حضور در رقابت‌ها یک تا دو ماه فرصت آماده سازی دارند که شرایط بسیار سخت است و بازیکنان کیفیت قبلی را نخواهند داشت، امیدوارم دوری بازیکنان از مسابقات و حتی تمرینات تخصصی موجب آسیب دیدگی و دوری آنها از ورزش نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار