مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ترکمن با مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان دیدار کرد

نماز یکی از محورهای مورد توجه در آموزش و پرورش می باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ترکمن با مدیر ستاد اقامه نماز استان دیدار کرد .

قاسم محمدی در این نشست که در محل ستاد اقامه نماز استان صورت گرفت ، گفت : دانش آموزان اوقات مفید خود را در واحدهای آموزشی هستند که این مسئله در ابعاد تربیتی دانش آموزان در محیط مدرسه تاثیر بسزایی دارد .

وی تصریح کرد : با توجه به فعالیتهای ارزشمند آموزش و پرورش در حوزه نماز مشخص می شود که ارزش و اهمیت نماز در نظام آموزش و پرورش بسیار بالاست و  این فریضه به عنوان یک محور همواره مورد توجه بوده است.

محمدی با اشاره عوامل جذب دانش آموزان به نماز ، خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط موجود در کشور و تعطیلی مدارس ، معلمان میتوانند در گروه های آموزشی خود در فضای مجازی ، نماز و معارف آن را در جهت توسعه و نشر فرهنگ نماز بعنوان یاور نماز تبلیغ نمایند 

مسعود ایمری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر ترکمن در پایان ضمن تشکر از فعالیتهای ستاد اقامه نماز استان در راستای ترویج اقامه نماز ، اظهار داشت : ستاد اقامه نماز همیشه به عنوان یار و همراه آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ این فریضه الهی در بین دانش آموزان نقش موثری را ایفا نموده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار