مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات در خصوص واریز پول فروش سهام عدالت گفت: پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت تا پایان هفته جاری واریز می‌شود و اگر کسی آن را دریافت نکرد به بانک مراجعه کند.

پول سهام عدالت بانک صادرات کی واریز می‌شود؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ ۱۷میلیون نفر از جمعیت دارندگان سهام عدالت روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کردند، مسئولان برای این دسته از سهامداران فروش از طریق بانک را در نظر گرفتند.

بر این اساس سهامداران در روزهای ششم تا سیزدهم خرداد ماه فرصت داشتند تا را با مراجعه به شعب بانکی فرم فروش ۳۰ درصد از سهام خود را امضا کنند، چند روز دیگر با نزدیک شدن به روز ششم تیر ماه حدود یک ماه از شروع فرایند فروش سهام عدالت می‌گذرد.
 
 
 
پس از گذشت حدود چهار هفته از آغاز فروش سهام عدالت توسط بانک‌ها، هنوز برخی از سهامداران از عدم دریافت پول فروش سهام خود خبر می‌دهند و نسبت به آن معترض و گاها پشیمان هستند. اظهارات برخی از مخاطبان را در ادامه می‌خوانید:
 
 
 
«چرا بانک صادرات فروش ۳۰درصد را نمیریزه من بچه معلول دارم گرفتارم بداد مردم برسید چرا مسعولین پیگیری نمی کنندما مددجوی بهزیستی هستیم احتیاج داریم که فروختیم»
 
 
 
«بانک صادرات توروخدایه حرکتی بزن ماگرفتاریم ۲۰روزه ثبت سفارش کردیم»
 
 
 
«بانک صادرات ک دیگه اصلا واریزی نداشته با اینکه کارگزاری از خودشه من هجدهم فروش زدم الان دو هفتست هیچ خبری نیست»
 
 
 
«بانک صادرات  ۱۶روزه فروختم هیچ خبری نیست ۱ریال هم نریختن هنوز صدا مارا هم به جایی برسون»
 
 
 
«۱۲خرداد فروختم بانک صادرات قوچان. هنوز هزار تومان نریخن هروقت میرم بانک میگن دست ما نیست»
 
 
 
«من ۹خرداد سهامم رو به بانک صادرات فروختم اما تا الان هیچ واریزی نداشته»
 
 
 
پول سهام عدالت تا پایان هفته واریز می‌شود
 
در این خصوص مهدی  کباری، مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات گفت: پول فروش سهام عدالت برای مشتریانی که در روزهای ششم تا ۱۳ خرداد ماه به شعب بانک صادرات مراجعه و درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را ثبت کرده‌اند تا پایان هفته واریز می‌شود.
 
 
 
وی عنوان کرد: هر یک از متقضایان اگر این جوه را دریافت نکردند در هفته آینده به شعبه‌ای که درخواست خود را در آن ثبت کرده‌اند مراجعه کنند تا بررسی‌ها انجام شود.
 
 
 
کباری افزود: شعبه گزارش عدم واریزی را به برج و برج به ما می‌دهد، ما هم این موضوع را از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پیگیری می‌کنیم که علت چیست؟ بیشترین مراجعه سهامداران سهام عدالت برای فروش به بانک‌های صادرات و کشاورزی بوده است بنابراین ممکن است مثلا در شماره ملی، شبا و… عددی پس و پیش شود. منبع/تجارت نیوز
 
 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار