بازیکن و مربی پشین تیم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد، اگر آبی‌پوشان موفق به شکست دادن فولاد شوند، برای قهرمانی در لیگ برتر شانس خواهند داشت.

نتیجه‌ای که لیگ را جذاب می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی چینی در مورد وضعیت استقلال در جدول و اینکه برخی معتقدند آبی‌پوشان شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و قوانین نانوشته هم وجود دارد. این درست است که پرسپولیس با این اختلاف امتیاز شانس خوبی برای قهرمان شدن دارد، ولی این‌طور نیست که استقلال هیچ شانسی نداشته باشد. به نظر من بازی با فولاد بسیار مهم و حیاتی است و اگر استقلال در این بازی برنده شود، برای قهرمانی شانس خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال با شکست دادن فولاد به رده دوم جدول می‌رود و فاصله‌اش را با پرسپولیس به هشت امتیاز می‌رساند. این فاصله به استقلال شانس قهرمانی می‌دهد هر چند که این تیم باید در بازی‌های باقیمانده هفت برد بیاورد تا به قهرمانی برسد. از طرفی این موضوع هم مهم است که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد. برخی می‌گویند بازی‌های پرسپولیس آسان است، ولی من این حرف را قبول ندارم. این امکان وجود دارد که پرسپولیس امتیاز از دست بدهد، ولی استقلال دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان استقلال باید فرهاد مجیدی را برای فصل بعد هم حفظ کنند؟»، تصریح کرد: معمولاً تیم‌های بزرگ دنیا به مربیان‌شان زمان می‌دهند و اهداف بلندمدت دارند، ولی در ایران همه چیز فرق می‌کند. من امیدوارم مجیدی در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیرد و سال بعد هم هدایت استقلال را برعهده داشته باشد. فرهاد مربی جوانی است که راه استراماچونی را ادامه داد و عملکرد خوبی هم داشت، البته باخت به گل‌گهر کمی شرایط را سخت کرد، ولی استقلال این فرصت را دارد تا در ادامه لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی بگیرد.

منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار