با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان به شکل متمرکز استانی درشهرستان کردکوی افتتاح شد.

پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان به شکل متمرکز استانی درشهرستان کردکوی افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، سه شنبه 24تیر99 با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش  استان، عباس خانعلی رئیس اداره استثنایی، سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی استان گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و همراهان پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان بشکل متمرکز استانی درمرکز اختلالات یادگیری بینش کردکوی افتتاح شد.

پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان بشکل استانی در مرکز اختلالات یادگیری بینش شهرستان کردکوی به منظور هدایت دانش آموزان از جنبه های پزشکی و تشخیص اختلالات یادگیری جهت ورود به فضاهای آموزشی در تابستان از روز24تیر99 هر روزه در هردو شیفت صبح و بعد ازظهر به فعالیت می پردازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و همراهان پس از افتتاح پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان،به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی درایام شیوع کرونا ویروس از بخشهای مختلف مرکز اختلال یادگیری بینش بازدید به عمل آوردند. دراین بازدیدها توصیه های بهداشتی درجهت  پیشگیری از آسیب کووید 19 به مدیر و عوامل اجرایی پایگاه سنجش بدو ورود به دبستان انجام پذیرفت.

برطبق زمان بندی خاص بخاطررعایت پیشگیری از شیوع کروناویروس هرروز تعداد20 دانش آموز پذیرش می شود و ساعتی 4دانش آموز به فضای پایگاه سنجش با اولویت زمان بندی سنجش وارد می شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار