مهاجم تیم فوتبال نساجی تأکید کرد که آنها در بازی با استقلال تیم دست و پابسته‌ای نخواهند بود.

به همه تیم‌های ایران گل زده‌ام به جز استقلال

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی نظری در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی و بازی این تیم برابر استقلال اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و از زمانی که محمد فکری هدایت تیم را بر عهده گرفت، نتایج بدی نگرفته‌ایم. حالا هم خودمان را برای بازی با استقلال آماده می‌کنیم که می‌دانیم بازی سختی است. استقلال بازی قبلی‌اش را برده است و حالا انگیزه زیادی دارد تا در تهران هم به پیروزی برسد. البته ما هم به فکر کسب یک نتیجه خوب هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تساوی برای نساجی نتیجه راضی‌کننده‌ای است، تصریح کرد: ما دوست داریم یک بازی آبرومند انجام داده و از نام نساجی دفاع کنیم. نتیجه که قابل پیش‌بینی نیست، ولی هدف‌مان این است که بازی خوبی انجام داده و امتیاز بگیریم. ما قطعاً در تهران تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

نظری در پاسخ به این پرسش که «آیا تا به حال مقابل استقلال موفق به گلزنی شده است؟»، گفت: من به تمام تیم‌های ایران گل زده‌ام به جز استقلال. به‌هرحال شرایط در این سال‌ها طوری بوده است که نتوانستم به استقلال گل بزنم، ولی در این بازی تلاش می‌کنم تا دروازه استقلال را هم باز کنم. من در حال حاضر بازیکن نساجی هستم و باید برای موفقیت تیمم تلاش کنم.

 
منبع: تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار