کانون ارزیابی شایستگی های مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در روز پنج شنبه 2 مرداد ماه برگزار شد.

کانون ارزیابی شایستگی های مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان انجام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  در بخش آزمون گروهی؛ مدیران بر مبنای یک سناریوی شبیه سازی شده شغلی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند و کلیه رفتارهای کلامی و غیر کلامی آن ها توسط ارزیابان حاضر در جلسه مورد سنجش قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگر ارزیابی، برگزاری آزمون کارتابل انجام شد؛ بدین شکل که آزمون شونده می بایست نامه های پیوست آزمون را مطالعه و سپس ارجاعات لازم را ارائه نماید.

در بخش دیگری از این ارزیابی  نیز  هر یک از مدیران شرکت کننده سوابق شغلی خود را گزارش دادند.

گفتنی است کانون‌های ارزیابی شایستگی شامل مراکز تأیید صلاحیت شده دولتی و غیردولتی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور هستند که طی فرآیندی رسمی و بر مبنای شاخص‌ها و ابزارهای مورد تأیید سازمان، نسبت به ارزیابی شایستگی‌های کارمندان و تعیین میزان توان بالقوه آنان برای احراز سمت‌های مدیریتی اقدام می‌نمایند.

همچنین، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از کانون‌های ارزیابی شایستگی مستقر در همان دستگاه و یا سایر دستگاه‌ها و همچنین از کانون‌های تأیید صلاحیت شده دولتی و غیردولتی برای ارزیابی شایستگی‌های مدیران استفاده نمایند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار