استاندار گلستان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران و کلزاکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شده است و این با وجود تمام کمبودهای مالی دولت اتفاق افتاده است.

پرداخت 2500 میلیارد تومان مطالبات گندمکاران و کلزاکاران گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نشست با ائمه جمعه به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی با اشاره به همکاری ائمه جمعه و جماعات جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اظهار کرد :همراهی و همکاری علما و روحانیون در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر بود و این نشان دهنده نقش روحانیون در موضوعات عمومی زندگی مردم اس

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم نیکی و خوبی را در جامعه ترویج کنیم و در بین مردم توسعه بخشیم.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به لحاظ مشکلات و مسائل کشور از بسیاری از جهات، سال ۶۷، سال پایان جنگ تحمیلی را تجربه می‌کند و توطئه‌های آمریکا، کاهش درآمدهای کشور مشکلات اقتصادی به نوعی به روزهای پایانی جنگ تحمیلی شباهت دارد.
حق‌شناس افزود: امروز دشمن با تمام قوا در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و ما نیز باید با تمام قوا به مقابله با ایادی استکبار بپردازیم.
استاندار گلستان یادآور شد: باید از هر تریبونی در راستای امیدبخشی واقعی به مردم استفاده کنیم و خدماتی که توسط بخش‌های مختلف ارائه می‌شود را را بیان کنیم.
 حق‌شناس خاطرنشان کرد: با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا تلاش داریم سد نرماب را با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسانیم و همچنین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهرستان گنبدکاووس و بیمارستانی جایگزین بیمارستان طالقانی در گرگان ایجاد کند.
وی با اشاره به خدمات دولت در گلستان گفت: در سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندمکاران و کلزاکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شده است و این با وجود تمام کمبودهای مالی دولت اتفاق افتاده است.
همچنین در این جلسه علمای حاضر به بیان نقطه نظرات و دغدغه‌های خود پیرامون توسعه استان با حق‌شناس استاندار گلستان پرداختند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار