عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در صبح امروز پنج شنبه 16 مرداد به صدا و سیمای مرکز گلستان رفت و مهمان برنامه زنده «صبح عالی» شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مهمان برنامه تلویزیونی «صبح عالی» شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، وی در این برنامه ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار، گفت: روز خبرنگار بهانه‌ای است برای تقدیر از این قشر پرتلاش، ما برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده بودیم  اما به علت شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت استان، شکل برپایی جشن روز خبرنگار تغییر کرد.

وی افزود: آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تاریخ 19 مردادماه در مجموعه استانداری گلستان با حضور جمع کوچکی از خبرنگار  به‌صورت حضوری و با ارتباط مجازی با  تعدای از دستگاه های  اجرایی که بین 20 تا 30 خبرنگار و فعال رسانه‌ای مهمان آن‌ها خواهند بود برپا می‌شود.

کشمیری افزود: در این آیین به‌صورت وبینار در خدمت «محمد خدادی» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود و از خبرنگاران تجلیل خواهیم کرد.

وی در پایان نقش خبرنگاران در توسعه کشور  را مهم قلمداد کرد و گفت: خبرنگاران با رعایت وجدان کاری و با نقد منصفانه و عالمانه همواره می‌توانند کمک‌رسان و حامی توسعه استان و کشور باشند.

یادآوری می شود «صبح عالی» عنوان برنامه تلویزیونی از سیمای گلستان است که هر روز به ‎مدت ۶۰ دقیقه، به‎صورت زنده با موضوع  صبح و نشاط تهیه و پخش می‎شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار