آن طور که رئیس‌جمهور پیش از این اعلام کرده بود، باید فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند آغاز شده باشد و سهامداران دیگر می‌توانند ۶۰ درصد سهام عدالت خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری‌ها بفروشند.

خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت/۶۰ درصد سهام عدالت چقدر می‌شود؟ / شروع فروش ۳۰ درصد دوم
به گزارش گلستان ۲۴؛ آغاز فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت در حالیست که ارزش برگه‌های سهام عدالت نسبت به آغاز فروش ۳۰ درصد اول رشد قابل توجهی کرده است.
 
ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی به بیش از ۳۹ میلیون تومان رسیده است.
 
در برگه‌های ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۵ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان رسیده است. این میزان برای برگه‌های سهام عدالت یک میلیون تومانی معادل بیش از ۱۱٫۵ میلیون تومان است.
 
اما ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت چقدر است؟ با توجه به آخرین عملکرد بازار سهام در این هفته، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۹٫۵ میلیون تومان رسیده که ۶۰ درصد آن معادل ۱۱٫۷ میلیون تومان می‌شود. کسانی هم که ارزش سبد سهام عدالت آنها بیش از یک میلیون تومان بود احتمالا پس از آزادسازی مرحله دوم سهام عدالت با فروش ۶۰ درصد سهام آنها می‌توانند منتظر واریز حداقل ۲۴ میلیون تومان باشند.
 
منبع: تجارت نیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار