رحمان نیا گفت: براساس الگوهای هواشناسی انتظار داریم دمای هوا در شهرهای مختلف استان گلستان تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

وزش شدید باد و کاهش ۶ درجه ای دمای هوا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمدرضا رحمان نیا» صبح امروز (شنبه 25 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از شب گذشته با ریزش هوای خنک و مرطوب از عرض های شمالی تر به استان شاهد بارش های خفیف و پراکنده در محورهای کوهپایه ای و کوهستانی استان بودیم.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: براساس الگوهای هواشناسی انتظار داریم این روند تا اواسط هفته تداوم داشته باشد و در طول مدت دمای هوا در شهرهای مختلف استان تا 6 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

 

رحمان نیا افزود: رگبار و رعد برق های پراکنده و وزش نسبتاً شدید باد از دیگر پدیده هایی است که از امروز تا بامداد فردا پیش بینی می شود که بر اثر آن امواج دریا پرتلاطم می شود و تلاطم امواج دریا تا روز چهارشنبه ادامه خواهد یافت.

 

وی گفت: به لحاظ بارش های سراسری انتظار بارش های قابل توجهی را نداریم ولی با توجه به بارش ها در محورهای کوهستانی، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز داشت: از روز چهارشنبه با تضعیف جریان شمالی انتظار داریم که بارش ها متوقف شود و شاهد کاهش ابر در استان گلستان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار