باشگاه تراکتور تبریز در پرونده شکایت کوین فورچونه از این باشگاه با محکومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه شد.

تراکتور به سرنوشت فدراسیون فوتبال ایران دچار شد!

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام، بعد از جدایی کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای فصل با قراردادی سه ساله به جمع سرخپوشان تبریزی پیوسته بود از این تیم، وی در تعطیلات سال نوی میلادی برای مرخصی چند روزه از ایران خارج شد و دیگر حاضر به بازگشت به تبریز نشد.

بعد از آن، باشگاه تراکتور چند بار به صورت کتبی به این بازیکن هشدار داد، اما سرانجام باشگاه تراکتور و کوین فورچونه در کمیته حل اختلاف فیفا علیه یکدیگر شکایت کردند و حالا پس از چند ماه، کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه تراکتور را در این پرونده به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو محکوم کرده است.

نکته جالب در این پرونده این است که لودیک دلشات وکیل سوئیسی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، در شکایت فورچونه از باشگاه تراکتور وکالت این بازیکن را بر عهده داشت و وکالت باشگاه تبریزی به یک وکیل برزیلی واگذار شد، اما با این وجود باز هم تراکتور در این پرونده بازنده شد درست مانند شکست در پرونده کوین کنستانت که در آن نیز دلشات باشگاه تراکتور را به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو محکوم کرده بود.

مشروح این رأی به شرح زیر است:

– ۱۴۰هزار یورو به عنوان پاداش فوق العاده به علاوه ۵ ٪ سود p.a. به شرح زیر است:
o از ۴۵۰۰ یورو از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ تا تاریخ پرداخت مؤثر.
o از ۴۵۰۰ یورو از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۰ تا تاریخ پرداخت مؤثر.
o از ۵۰ هزار یورو از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۰ تا تاریخ پرداخت مؤثر؛ ۹۵۳ هزار یورو به عنوان غرامت برای نقض قرارداد بدون علت فقط به علاوه ۵ ٪ بهره

 

ارسال نظر

آخرین اخبار