فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از «سایه روشن» با حضور محمدحسین رجبی دوانی به بررسی قیام امام حسین و واقعه عاشورا می‌پردازد.

رجبی دوانی در سایه روشن به شبهات قیام امام حسین(ع) پاسخ می‌دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فرهنگسرای اندیشه، «سایه روشن» ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه است که به بررسی موضوعات مهم دینی، تاریخی، علوم دینی و اندیشه‌ای می‌پردازد. اساتید دانشگاه و صاحب نظران حوزه‌های مختلف فرهنگی، علوم قرآنی و دینی با حضور در این برنامه نقطه نظرات خود درباره مسائل مختلف را مطرح کرده و به شبهات پاسخ می‌دهند.


اولین قسمت از این برنامه با نقد و بررسی عرفان‌های نوظهور از صفحه اینستاگرامی فرهنگسرای اندیشه به صورت آنلاین پخش شد و در دومین قسمت از آن که به مناسبت عید غدیر خم تولید شد،  رجبی دوانی به شبهات پیرامون موضوع غدیر پاسخ داد. سومین قسمت از ویژه برنامه «سایه روشن» به بررسی موضوع مهم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم پرداخته و قیام سیدالشهدا را از منظر اساتید حوزه و دانشگاه بررسی می‌کند.


مهمان ویژه این قسمت از ویژه برنامه «سایه روشن»، محمدحسین رجبی‌دوانی از اساتید باسابقه و شناخته‌شده حوزه و دانشگاه است که دارای تالیفاتی متعدد با موضوع عاشورا و قیام امام حسین(ع) می‌باشد. در این نشست که به دلیل رعایت مسائل بهداشتی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، سیدامیر حسینی به عنوان مجری برنامه سؤالاتی درخصوص شرایط اجتماعی مسلمانان در سال ۶۰ و ۶۱ هجری و زمینه‌سازی برای قیام امام حسین(ع) می‌پرسد.


این برنامه روز دوشنبه ۳ شهریور همزمان با ۴ محرم ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای اندیشه ضبط و به زودی از فضای مجازی پخش می‌شود.


علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اندیشه به آدرس @farhangsara.andishe از مباحث مطرح شده در این نشست استفاد کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار