انتشارات پیدایش کتاب «دختری که صورتش را جا گذاشت»، علیرضا برازنده‌نژاد، را منتشر کرد. این اثر جلد دیگری از مجموعه ادبیات ژانری است که برای گروه سنی نوجوان و جوان به چاپ رسیده است.

درباره «دختری که صورتش را جا گذاشت»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، «دختری که صورتش را جا گذاشت»، نوشته علیرضا برازنده‌نژاد، از سوی انتشارات پیدایش منتشر شد. این کتاب که از مجموعه ادبیات ژانری از سوی این ناشر به چاپ رسیده، داستان ماجرای مرموزی را روایت می‌کند که دختری به نام «نورا» در آن قرار گرفته است. کتاب برازنده‌نژاد در اولین دوره جایزه رمان گمانه‌زن «نوفه» مورد تجلیل قرار گرفته است.

ماجرای این کتاب در پشت جلد آن اینطور آمده است: دو قلمروی «دانگن» با نشان گوزن و «زمیر» با نشان مار سابقه جنگی دیرینه دارند. پیامی عجیب از پدر نورا، رهبر دانگن، می‌رسد. او قلمروی خود را رها کرده و رفته است به منطقه ممنوع که می‌گویند موجوداتی وحشی نگهبان آنجا هستند.

نورای 19 ساله باید رأس ساعت 9:30 راه بیفتد و خود را به نزدیکی‌های آن منطقه ممنوع برساند. او باید مأموریتی را برعهده بگیرد، مأموریتی که با هر تلاش نورا برای پیدا کردن دلیل آن، مرموزتر می‌شود؛ رازی که مقاومت می‌کند. نورا به موانعی برمی‌خورد که انجام مأموریت در ساعت مقرر را پیچیده می‌سازد: موتورسوارهای گرگ‌نشان زمیر، یک رقیب عشقی، دوست‌هایی که نادانسته مانع می‌تراشند و مرشدهایی که گویی می‌دانند راز مأموریت نورا چیست، رازی که قاعده زندگی در آن سرزمین را به هم می‌ریزد؛ زندگی موقت است و محدود و تکرارشونده.

ادبیات ژانری عموماً به آثاری اطلاق می‌شود که در ژانرهای علمی تخیلی، فانتزی و وحشت نوشته شده باشند. نشر پیدایش تاکنون آثار مختلفی در این گونه منتشر کرده است که از آن جمله می‌توان به «سرد»، «گریخته»، «ماورا» و... اشاره کرد.

نشر پیدایش کتاب حاضر را در 500 نسخه و در 192 صفحه به قیمت 40 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان به این گونه داستان‌ها قرار داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار