مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سیاست جدی سازمان تامین اجتماعی انتصاب مدیران و ورود نیروهای توانمند با بهره‌گیری از اصل شایستگی از طریق فضای رقابتی عادلانه است.

تشریح جزئیات آزمون‌های استخدامی سازمان تامین اجتماعی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از کارگر آنلاین: «مصطفی سالاری» گفت: پیرو اخذ مجوز استخدام نیرو بر اساس نیازها و ضرورتهای سازمان تامین اجتماعی با اولویت جذب نخبگان از طریق آزمون و مصاحبه و سابقه کاری، این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش، جمعه این هفته 21 شهریور ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به فرصت جذب حدود 4 هزار نفر در بخشهای اعلام شده سازمان در سراسر کشور طبق جزئیات مندرج در دفترچه رسمی آزمون، خاطرنشان کرد: علی رغم اطلاع رسانی گسترده در این راستا و به منظور فراهم شدن فرصت برای کلیه علاقه مندان، مهلت ثبت نام آزمون یک مرحله نیز تمدید شد.
 
سالاری افزود: علاوه بر درگاه های مرسوم و رسمی ارائه شده از طریق سازمان سنجش، سامانه ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی آماده پاسخگویی به سئوالات داوطلبان آزمون استخدامی است.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با اشاره به دستاوردهای تاثیرگذار طرح شناسایی مدیران آینده در سال 1398 و استقبال کارکنان از استمرار طرح مذکور، از برگزاری آزمون کتبی دومین مرحله این طرح در روز جمعه 21 شهریور ماه در 38 مرکز آزمون در سراسر کشور خبر داد.
 
وی افزود: ثبت نام دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی از هشتم مرداد آغاز شد که به ضرورت انتصاب مدیران سازمان تأمین اجتماعی با بهره‌گیری از اصل شایستگی و به منظور ایجاد فضای رقابتی عادلانه جهت بهره‌مندی تمامی کارکنان از فرصت ایجاد شده، به دلیل استقبال همکاران از این فرصت، مهلت ثبت نام در آزمون مذکور یک مرحله تمدید شد.
 
سالاری خاطر نشان کرد: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی متولی این فرآیند است و آزمون کتبی همچون مرحله اول به طور کامل توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

 

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار