معاون وزیر راه گفت: از مجموع صد هزار متقاضی وام ودیعه مسکن تا به امروز، حدود ۶۲۰۰ نفر موفق به دریافت این وام شده اند.

تعداد دریافت کنندگان وام ودیعه مسکن به چند نفر رسید؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از صداوسیما، محمود محمودزاده، افزود: بر اساس پالایشی که در مرحله نخست ثبت نام انجام شد، حدود ۳۵۵ هزار نفر واجد شرایط، تشخیص داده شدند و بر اساس شاخص‌های مصوب، مستعد دریافت تسهیلات قرار گرفتند.

وی گفت: به متقاضیان اطلاع رسانی شد تا برای بارگذاری اطلاعات به سامانه طرح اقدام ملی و صفحه مشخص شده برای وام ودیعه مراجعه و نسبت به بارگذاری اطلاعات، اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بنا بر آخرین اطلاعات رسیده، تا این لحظه بیش از صد هزار متقاضی اطلاعات خود را بارگذاری کردند که به کارتابل ۱۳ بانک و دو موسسه مالی اعتباری در کشور معرفی شده اند.

  محمودزاده گفت: از تعداد صد هزار نفری که واجد شرایط گرفتن وام هستند و به بانک‌ها معرفی شدند، حدود ۶ هزار و ۲۰۰ نفر این وام را دریافت کرده اند.

وی در خصوص تعداد ضامن‌های وام ودیعه مسکن هم افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و توافق وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی، برای این تسهیلات تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد یعنی با مدارک تضمینی خود متقاضی، که شامل چک و سفته است پرداخت می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: وام‌های ۳۰ میلیون تومانی یک ضامن نیاز دارد و لذا اگر مشکلی در این رابطه وجود دارد همکاران در بانک مرکزی باید پاسخگو باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار