پایان مرخصی ملی پوشان پرسپولیس یعنی بازگشت همه آنها به تمرین؛ اتفاقی که قاعدتا باید امروز رخ می‌داد اما هیچ کس در تمرین امروز این تیم، احمد نوراللهی و وحید امیری را ندید.

پشت پرده غیبت دو ستاره ملی پوش پرسپولیس در تمرینات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، پایان مرخصی ملی پوشان پرسپولیس یعنی بازگشت همه آنها به تمرین؛ اتفاقی که قاعدتا باید امروز رخ می‌داد اما هیچ کس در تمرین امروز این تیم، احمد نوراللهی و وحید امیری را ندید.

طبیعتا شجاع خلیل‌زاده هم که در انتظار جلسه‌ای با باشگاه برای روشن شدن تکیلفش است هم در تمرین غایب بود اما غیبت آن دو بازیکن، شایعات را پررنگ کرد. این مسئله باعث شد تا عده ای مدعی شوند نوراللهی و نعمتی به باشگاه اعلام کرده‌اند خواهان افزایش قراردادشان هستند.

اینکه بازیکنان در چنین شرایطی به دنبال بالا بردن رقم قراردادشان هستند چیز عجیبی نیست اما باشگاه پرسپولیس نیز در این زمینه ترجیح می‌دهد سکوت کند تا بیش از این دچار حاشیه نشود.

پیش از این باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود اگر با خواسته شجاع خلیل‌زاده موافقت کنند صدای بقیه بازیکنان هم درمی‌آید اما به یکباره بعد از چند جلسه با شجاع خلیل‌زاده و توافق طرفین برای ماندن این بازیکن، این باشگاه در بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد خواسته‌های این بازیکن منطقی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار