در جلسه ای قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز با حجت الاسلام و المسلمین خادملو مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی دیدار و گفتگو کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه اداره کل منابع طبیعی دیدار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در جلسه ای قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز با حجت الاسلام و المسلمین سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

قاسم محمدی در این جلسه بر لزوم اجرای دقیق مفاد تفاهم نامه نماز در این اداره کل تاکید کرد و گفت: اجرای فعالیتها و برنامه های مرتبط با حوزه نماز در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز می باشد.

وی با اشاره به نقش نماز و جایگاه آن در بین خانواده ها خاطرنشان کرد: نماز موجبات آرامش روحی و روانی را فراهم کرده و برقراری ارتباط روزانه با خالق نشانه سپاسگزاری به درگاه احدیت است.

محمدی در ادامه افزود: خانواده پایه گذار بخش مهمی از سرنوشت انسان است و در تعیین سبک و خط مشی زندگی آینده فرد نقش بزرگی برعهده دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز در پایان تصریح کرد: باید تلاش کنیم با انجام برنامه های فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ نماز و نمازخوانی قدم برداریم.

در این جلسه مقرر گردید دوره آموزشی ۶ ساعته سامانه سجاده بصورت ضمن خدمت برای دبیران اقامه نماز جهاد کشاورزی و ادارات تابعه و زیر مجموعه آن در استان و شهرستان برگزار گردد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار