استاندار گلستان گفت: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی استان خصوصاً پروژه های گردشگری, رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

عملیات تکمیل پروژه های گردشگری گلستان تسریع شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با محوریت بررسی پروژه های گردشگری برگزار شد، اظهارکرد: گلستان استانی با قابلیت های گردشگری بوده و توجه به اقامت های گردشگری همچون هتل ها و مسافرخانه و بومگردی ها می تواند ضمن حضور گردشگران در این استان زمینه های سرمایه گذاری را هم فراهم آورد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های استان ادامه داد: تسریع در تکمیل پروژه های اساسی استان خصوصاً پروژه های گردشگری, رونق اقتصادی استان را به همراه دارد.

وی افزود: تجمیع اعتبارات و صرف آن در تکمیل چند پروژه موجب تسریع در بهره برداری می شود.

استاندار گلستان یادآور شد: تکمیل برخی هتل های استان چندین سال به طول انجامیده و لازم است با همراهی بانک ها امکان بهره برداری از آنها فراهم آید.

همچنین در این جلسه مدیر کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان گزارشی از پروژه های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ارایه کرد و گفت: ۸۰ پروژه گردشگری مصوب جهش تولید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشتغالزایی هزار و ۵۶ نفر، ۸۰۵ اتاق و دو هزار و ۵۵۴ تخت با پیشرفت فیزیکی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد در سطح استان در حال ساخت است.

احمد تجری یادآور شد: لازمه توسعه صنعت گردشگری استان ایجاد زیرساخت های مناسب بوده که یکی از مهم ترین موضوعات ایجاد تاسیسات اقامتی، پذیرایی و تفریحی است.

لازم به ذکر است ۸۰ پروژه گردشگری شامل؛ ۱۲ هتل، دو هتل آپارتمان، دو واحد پذیرایی، دو مجتمع اقامتی، یک واحد سفره خانه سنتی، یک واحد مهمانپذیر و ۶۰ واحد بوم گردی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار