معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از ارائه خدمات بیمه اجتماعی به فعالان حوزه فرش خبر داد.

ارائه خدمات بیمه اجتماعی به فعالان حوزه فرش
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  درویش علی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان گفت: خدمات بیمه اجتماعی به فعالان فرش در قالب تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و مرکز ملی فرش ایران ارائه می‌شود.

او افزود: در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در رابطه با تعمیم و گسترش پوشش نظام تامین اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تامین و پرداخت حق بیمه تعداد یک میلیون ۴۴۰ هزار نفر از جامعه مشمول این صندوق در دستور کار قرار گرفت.

حسن زاده گفت: بمنظور برخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه‌های اجتماعی در زمینه‌ی بازنشستگی، پیری، از کار افتادگی کلی و فوت، تفاهم نامه همکاری‌ای بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و مرکز ملی فرش ایران منعقد شده است.

او هدف از انعقاد این تفاهم نامه را توسعه و گسترش پوشش بیمه اجتماعی برای قشر پرتلاش قالیباف و حرفه مرتبط با آن که دارای مجوز تولید و کارت شناسایی فعال از مرکز ملی فرش در سراسر کشور هستند، عنوان کرد.

حسن زاده ادامه داد: تمامی قالیبافان و سایر حرفه‌های مرتبط که دارای مجوز تولید و کارت شناسایی فعال هستند مشمول این تفاهم نامه هستند و می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره فرش این سازمان به شماره ۰۱۷۳۲۳۴۴۶۱۱ تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار