برنامه "همیشه با ورزش" رادیو ورزش با دکتر محمود افشاردوست، عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشور به گفتگو پرداخت.

بحث مالی، آخرین قدم برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا، دکتر محمود افشاردوست، عضو هیأت رئیسه فدراسیون والیبال، در ارتباط با گزینه های سرمربیگری تیم ملی کشورمان و برنامه های ارائه شده به برنامه "همیشه با ورزش" رادیو ورزش گفت: در خصوص پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی در رده بزرگسالان یک زمان چند ماهه ای را صرف کرده ایم. هیأت رئیسه فدراسیون برای تیم ملی و رسیدن به جمع 4 تیم برتر شانس قائل شد که از یکی از بهترین مربیان دنیا استفاه کند. برهمین اساس تصمیم گرفت کمیته فنی تشکیل دهد. 

وی ادامه داد: در کمیته فنی اسامی 15 نفر از مربیان تاپ دنیا  مطرح شد که در نهایت اعضا به 5 نفر رأی دادند. قرار بر این شد که فدراسیون باب مذاکره با این 5 مربی را باز کند و ماحصل آن را به کمیته فنی بیاورد. در نهایت 3 نفر از این جمع به دلیل اینکه تیم های باشگاهی داشتند به ایران نیامدند. بنابراین 2 گزینه یعنی کاستلانی و آلکنو باقی ماندند. 

افشاردوست تصریح کرد: در جلسه سوم کمیته فنی برنامه این دو مربی مورد بررسی قرار گرفت. بین این دو گزینه طبیعی است که آلکنو در دنیای مربیگری معتبرتر است؛ چراکه در بخش های مختلف توانسته صاحب مدال شود؛ از جمله مدال طلای المپیک. در برنامه های ارائه شده کاستلانی برنامه‌ای به نسبت تشریحی و کلی ارائه داده و آلکنو برنامه پیشنهادی خود را جزئی‌تر ارسال کرده است.

در نهایت مقرر شد فدراسیون موضوع مالی را با این مربیان مطرح کند؛ چراکه طبق گفته داورزنی این دو مربی هیچکدام در وهله اول بحث مالی را مطرح نکردند و علاقمند بودند که نیمکت تیم ملی ما را داشته باشند. به همین جهت نیاز است که مسائل مالی هم با این دو نفر بحث شود. بنا به گفته داورزنی احتمالاً‌هفته دیگر سرمربی تیم ملی کشورمان مشخص می شود. 

برنامه همیشه با ورزش امروز با اجرای اکبر ارمنده و کارشناسی مازیار مهرانی روی آنتن رفت. این برنامه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار