رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با اشاره به همکاری و تفاهم اولیه صورت گرفته با بنیاد مسکن این شهرستان، گفت: به قهرمانان ورزشی این شهرستان تسهیلات ویژه ساخت و مقاوم‌سازی مسکن اعطا می‌شود.

قهرمانان ورزشی کلاله صاحبخانه می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی واحدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه قهرمانان ورزشی عمر قهرمانی و ورزشی کوتاهی دارند، اظهار کرد: این عزیزان در چند سال محدود مورد توجه قرار گرفته و بعد از آن متاسفانه مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این وضعیت برای قهرمانان ورزشی در شهرستان‌ها و استان‌های کوچک به مراتب سخت‌تر و آزاردهنده‌تر است، افزود: همه ما باید این موضوع را درک کنیم که حمایت از قهرمانان ورزشی و افتخارآفرینان برای ما نباید در همان چند سال قهرمانی و افتخارآفرینی محدود شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که بتوانیم حداقل گامی کوچک برای قدرشناسی و جبران زحمات و همت قهرمانان ورزشی خود برداریم، خاطرنشان کرد: عمده قهرمانان ملی و بین‌المللی ورزش شهرستان کلاله یا فاقد منزل مسکونی بوده و یا منازل مسکونی روستایی در حال تخریبی را دارا هستند که واقعا تداوم زندگی در آن سخت و غیرممکن است.

واحدی از نشست مشترک با رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله پیرامون حمایت از قهرمانان ورزشی و نام‌آوران این شهرستان خبر داد و گفت: در این جلسه درباره عقد تفاهم نامه‌ای با محوریت حمایت برای ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن برای ورزشکاران قهرمان گفت و گو کردیم.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد در راستای حمایت از این قهرمانان با همکاری بنیاد مسکن و بررسی‌های کارشناسی بیشتر در خصوص تسهیلات ویژه به این عزیزان اقدام شود، تصریح کرد: اعطای زمین، تسهیلات بانکی به منظور تهیه مسکن و مصالح و همچنین مقاوم‌سازی مسکن قهرمانان ورزشی شهرستان کلاله  با معرفی اداره ورزش از جمله این تسهیلات ویژه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار