آیین پایانی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» به‌صورت مجازی از مشهد و در سایت این رویداد پخش شد.

معرفی برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»/۸ عنوان برتر به اعضای کانون گلستان رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این فراخوان کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال در بخش ملی و بین‌المللی از ۲۷ کشور جهان آثار خود را تا پایان مرداد در سایت www.paint.fast.kpf.ir  بارگذاری کردند و  حدود ۹هزار اثر از ایران و ۲۷ کشور جهان به این مسابقه ارسال شد که روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ سایت این مسابقه هنری به نشانی اینترنتی cong-phcai.mums.ac.ir آیین پایانی را به‌صورت زنده از شهر مقدس مشهد پخش کرد.

برهمین اساس و پس از اعلام رای داوران، در رده سنی ۶ سال، شنتیا بی‌نیاز از مرکز فرهنگی هنری مینودشت، ریحانه گلی از کانون شماره یک گنبد کاووس و سلاله سادات حسینی از مرکز فرهنگی هنری دلند به ترتیب مقام‌های نقره‌ای، برنزی و دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند.

همچنین در ره سنی ۷ سال، ایلیا دیبایی از مرکز فرهنگی هنری کانون بندرترکمن عنوان نقره‌ای و فاطمه مشکات از کانون آزادشهردیپلم افتخار را از آن خود کردند.

آی تکین پهلوان ۸ ساله، آیلین تاقانی ۹ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری مراوه تپه عنوان دیپلم افتخار و مائده تقی زاده، عضو ۱۷ ساله‌ی مراکز فرهنگی هنری کانون گنبدکاووس رتبه برنزی مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» را دریافت کرد.

گفتنی‌است هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد زیادی از کشورهای جهان، فراخوان مسابقه بین‌المللی دست‌های پاک نجات بخش زندگی در رشته نقاشی و با موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌ عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار. منتشر شد.

کانون پرورش فکری گلستان با ارسال بیش از ۱۲۵ اثر از اعضای کودک و نوجوان در این مسابقه شرکت کرده بود.

اسامی برگزیدگان ملی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار