جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و کشف 20 فقره سرقت کابل های‌ برق شبکه هوایی در "گنبدکاووس" خبر داد.

اعتراف به 20 فقره سرقت در "گنبدکاووس"

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ "فرزاد تاجره" در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق شبکه هوایی در "گنبدکاووس" و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: سرانجام پس از چندین روز کار اطلاعاتی و بررسی‌ صحنه های سرقت و با بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارقی سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با انتقال متهم دستگیر شده به مقر پلیس آگاهی و تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته و همچنین قرار گرفتن وی در برابر مدارک و مستندات پلیس چاره ای جزء اعتراف نداشته و به 20 فقره سرقت کابل های برق شبکه هوایی اعتراف کرد.

وی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت، تصریح کرد: متهم دارای 8 فقره سابقه کیفری بوده که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آنجا مجدد روانه زندان شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و یا مشاهده هر گونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار