مدیرکل آموزش و پرورش گلستان عنوان کرد

گوهری راد از ارائه آموزش های فرهنگ ترافیک در مدارس استان گلستان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی این آموزش ها از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

ارائه آموزش های فرهنگ ترافیک در مدارس گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احسان گوهری راد» با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در حوزه آموزش مسائل ایمنی و ترافیک جاده ای به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ سازی قوانین و گسترش مسائل گوناگون در سطح جامعه ظرفیت بسیار بالایی دارد که از جمله این مسائل آموزش الزامات و قوانین در حوزه ترافیک است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در گذشته در حوزه همیار پلیس و فرهنگ سازی بستن کمربند ایمنی و غیره با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی اقداماتی توسط آموزش و پرورش انجام شد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و شرایط خاصی که در کشور حاکم است آموزش و فرهنگ سازی مسائل گوناگون از جمله فرهنگ ترافیک از طریق شبکه اجتماعی شاد در حال انجام است.

 

گوهری راد اضافه کرد: همچنین در شرایط کرونایی کارگاه های آموزشی ویژه همیار پلیس، دعوت از کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی و استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و تربیتی از طریق شبکه شاد و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی برگزار می شود، در کنار این موارد تولید محتواهای آموزشی با موضوع حمل و نقل و ترافیک در گروه های مجازی مدارس در حال بارگذاری است تا خانواده ها در این زمینه آموزش های لازم را ببینند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش آموزی برای گسترش فرهنگ راهنمایی و رانندگی به دلیل شیوع برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: امید است با آموزش های ارائه شده از لحاظ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آموزش ترافیک به استاندارد لازم برسیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار