آغاز طرح شهید سلیمانی در گلستان برای مهار کرونا، صدور کیفرخواست برای قاضی قلابی و پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای نوزادان سه قلو از جمله خبرهای کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

آغاز طرح شهید سلیمانی در گلستان برای مهار کرونا و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طرح محله محور شهید سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل کووید به عنوان طرح مشترک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین در استان آغاز شد.

عبدالرضا فاضل اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رهگیری و رصد فعال ۸۰ درصد جمعیت در یک ماه و ۹۰ درصد در سه ماه، کاهش بستری به میزان ۳۰ درصد در یک ماه و ۵۰ درصد در سه ماه، کاهش مرگ حداقل به میزان ۱۰ درصد در یک ماه و ۴۰ درصد در سه ماه اجرا می‌شود.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: کیفرخواست قاضی قلابی که با معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از مردم کلاهبرداری می کرد در دادسرای گرگان صادر شد.

هادی هاشمیان بیان کرد: متهم چند سال قبل هم به اتهام کارچاق‌کنی دستگیر شده بود اما پس از سپری کردن دوران محکومیت، بار دیگر اعمال مجرمانه‌اش را آغاز کرد.

**

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان گفت که طرح همسان سازی حقوق ۲ هزار و ۴۸۱ مستمری بگیر این صندوق در استان، آبان ماه محاسبه و به همراه معوقه از ابتدای سال ۹۹، به حساب بانکی آن ها واریز شد.

دانیال پولادوند اظهار داشت: ۵۷ هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گلستان هستند.

**

هادی‌ حق‌شناس استاندار گلستان گفت: بیشترین عامل شیوع کرونا در این استان دورهمی‌های خانوادگی، ازدحام در صف‌های نانوایی و مراجعات غیرضروری به بانک‌ها بود.

**

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به هفت خانواده صاحب نوزادان سه قلو و بیشتر در گلستان پرداخت شد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین امسال به علت شیوع کرونا امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار