نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه اعتبارات ملی برای گلستان نسبت به خیلی از استان‌های دیگر کمتر بوده و متأسفانه این موضوع از دید مدیران استان مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته شده و یا پیگیری آنها منجر به نتیجه نشده است.

انتقاد نماینده آزادشهر از سهم کم گلستان از اعتبارات ملی

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی کوهساری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی روزهای آینده بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس می‌شود و لازم است مسئولین استا پیگیری لازم را انجام دهند تا اعتبارات ملی بسیار خوبی به گلستان تخصیص یابد.

وی بیان کرد: نیاز است استاندار، نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که بودجه ملی دارند، روزهای آینده پیگیری‌های مستمری از دستگاه‌های بالادستی خودشان داشته باشند تا بتوانیم با جذب اعتبارات ملی، در توسعه استان سهمی داشته باشیم.

کوهساری بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها در حوزه راه، آب، بهداشت و درمان و...، به ایجاد اشتغال در استان کمک می‌کند.

وی در ادامه گفت: گلستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری خصوصاً در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد و دستگاه‌ها هر کدام در حوزه خودشان باید پیگیر جذب سرمایه‌گذار باشند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس بیان کرد: مجموعه‌های بسیار خوبی در کشور مانند شستا و بنیاد مستضعفان وجود دارد که متأسفانه نتوانستیم از ظرفیت آنها برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار