شهردار کلاله از اعتبار ۲۸۰ میلیون تومانی برای تفرجگاه جنگلی آقسو در کلاله خبر داد.

 به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالحمید حق شناس شهردار کلاله گفت: این اعتبار از محل منابع ملی و استانی برای ساماندهی این تفرجگاه جنگلی تخصیص و هزینه می‌شود.

وی افزود: نقطه گردشگری آقسو در حدود ۶ کیلومتری شرق کلاله در اختیار شهرداری کلاله است تا شرایط محیطی را برای تفرج شهروندان و گردشگران فراهم سازد.

حق شناس اضافه کرد: از مهم‌ترین طرح‌های کلاله برای امسال روکش آسفالت کنارگذر شهر، اجرای بلوار شهرک امام علی ع، استمرار دیواره سازی رودخانه آقسو در شهر، اصلاح و بهسازی برخی معابر در شهر، احداث جوی و جدول است.

وی در ادامه گفت: بودجه امسال شهرداری ده میلیارد تومان بوده که تا پایان آبان ماه ۵۳ درصد آن محقق شده است.

حق شناس در پایان افزود: شهرداری کلاله با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌ها در دو بخش جاری وعمرانی همچنین با نگاه کارشناسی واقعگرایانه برای سال ۹۷ بودجه ۱۲ میلیارد تومانی را برای تصویب به شورای اسلامی شهر پیشنهاد خواهد داد.

مشدقلی اراز خواجه رئیس شورای اسلامی کلاله گفت: با تصویب شورای اسلامی، شهرداری برای ساماندهی پارک ساحلی شهر، هفتاد میلیون تومان تاپایان سال هزینه می‌کند.

وی افزود: پارک گل کلاله که روزگاری یکی از زیباترین پارک‌های استان بود وضعیت خوبی ندارد وغرس نهال و گل کاری مناسب، تقویت روشنایی در شب ها، باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد تا مردم وضعیت مناسب تری را از این پارک مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبر نگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار