قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان:

قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: ۵ درصد باقیمانده پول پنبه‌‌کاران استان گلستان تا آخر دی ماه امسال پرداخت می‌شود.

خرید 48 میلیارد وش پنبه در گلستان / پرداخت تمام مطالبات پنبه کاران تا آخر دیماه

به گزارش گلستان24، حسین کاویانی در جمع خبرنگاران درخصوص پرداخت مطالبات کشاورزان پنبه‌کار اظهار داشت: امسال 20 هزار تن وش در استان گلستان تولید شد که 14 هزار تن آن توسط تعاون روستایی به قیمت هر کیلو 3200 تومان توسط تعاون روستایی خریداری شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محصول حدود 48 میلیارد تومان است که تاکنون 95 درصد مطالبات کشاورزان به حساب آنان پرداخت شده و دولت تلاش می‌کند 5 درصد باقی مانده  پول پنبه را تا اخر دی ماه پرداخت کند.

قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در استان گلستان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ارتقاء تولید، توسعه مکانیزاسیون در دستور کار قرار گرفته است.

کاویانی ادامه داد: در چهارسال گذشته تاکنون بالغ بر 5 هزار دستگاه تراکتور خریداری و بین کشاورزان توزیع شده و نزدیک به 400 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در این زمینه به کشاورزان پرداخت شده که در این زمینه رتبه نخست کشور را نیز به دست آورده‌ایم.

وی گفت: بخشی از این تسهیلات به افرادی که به صورت حرفه‌ای با تراکتور کار می‌کنند، پرداخت می‌شود و بخش دیگر هم به کشاورزانی پرداخت شده که دارای برخی شاخص‌ها از جمله داشتن 5 تا 7 هکتار زمین کشاورزی بوده و دفترچه کشاورزی داشته باشند، پرداخت شده است.

قائم مقام رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان درباره پرداخت تسهیلات 15 میلیون تومانی به برخی از کشاورزان استان اظهارداشت: این تسهیلات به کشاورزان و باغدارانی که سال گذشته محصول آنها بر اثر سرما دچار خسارت شد، پرداخت می‌شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار