مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله اعلام کرد: دو باشگاه کتابخوانی این شهرستان، درآیین اختتامیه دومین جام باشگاه های کتابخوانی کشوری، عناوین برتر را کسب کردند.

به گزارش گلستان24،زینب سنچولی روز یکشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: آیین اختتامیه دومین جام باشگاه های کتابخوانی کشور پنجشنبه شب گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ کتاب تهران برگزار شد و در آن باشگاه کتابخوانی اختر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باشگاه بچه های آسمان از مرکز توانبخشی طلوع مهر از شهرستان کلاله به ترتیب در بخش های کنابخوانی و نامه به نویسنده کتاب، عنوان های برتر کشوری را کسب و موفق به دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی شدند.
وی اظهارکرد : درآیین اختتامیه دومین جام باشگاه های کتابخوانی، پنج هزار باشگاه کتابخوانی از یکصد شهر و روستای کشورمان شرکت کرده بودند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله افزود: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جام باشگاه های کتابخوانی، نمایشگاهی از نامه های برگزیده نوجوانان به نویسندگان کناب برگزار شد که نامه های فاطمه کوهکن، مریم شیخ و فاطمه مزاری از باشگاه اختر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت لوح آماده و به نویسندگان برتر کشوری اهدا شد.
وی همچنین گفت: در این شهرستان 35 باشگاه کتابخوانی با یک هزار و 400 عضو و عوامل اجرایی در راستای توسعه و ترویج مطالعه و کتابخوانی تشکیل شده و مشغول فعالیت هستند.
سنچولی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کلاله به عنوان دبیرخانه، ساماندهی و هماهنگی باشگاه های کتابخوانی این شهرستان را به عهده دارد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد. 

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار