در حال بروز رسانی؛

در این بسته خبری می‌توانید آخرین اخبار امدادرسانی و وضعیت محور‌های مواصلاتی کشور در تاریخ نهم بهمن ماه را مشاهده کنید.

آخرین جزئیات امدادرسانی در برف و کولاک /اسکان اضطراری بیش از 22 هزار نفر طی 4 روز گذشته

به گزارش گلستان24؛با توجه به بارش شدید برف و باران در اکثر محورهای مواصلاتی کشور در این بسته خبری می‌توانید به آخرین اخبار درباره امدادرسانی‌ در برف و کولاک و همچنین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید.

اختلال در سرویس دهی به مسافران خط 5 به علت قطعی برق/یخ زدگی کابل ها به علت سرمای شدید(08:06)؛ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم، به اطلاع می‌رساند که در خط ۵ متروی تهران و حومه به علت سرمای شدید و یخ زدگی کابل های بالاسری در این خط، از ساعت ۷:۲۰ صبح دوشنبه (9 بهمن 1396)، سرویس دهی به مسافران از محدوده ایستگاه تهران(صادقیه) به گلشهر و بالعکس با اختلال انجام می شود.

اسکان اضطراری بیش از 22 هزار نفر طی 4 روز گذشته /رها سازی 2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف(08:14)

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمردر گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:2 هزار و 902 امدادگر در قالب 705 تیم در 173 محور،شهر و روستا به 56 هزار و 200نفر امدادرسانی کردند و به 22هزار و 200نفر خدمات اسکان اضطراری دادند و 58نفر را هم به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران همچنین به 163 نفرخدمات سرپایی ارائه کردند، ادامه داد:امدادگران در این مدت موفق به رها سازی2 هزار و 469 خودروی گرفتار در برف شدند.

 

انسداد 14 محور اصلی کشور به علت برف و کولاک

 سرهنگ رحمانی  سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در محور های نقده -مهاباد ,خوی -ماکو در استان آذربایجان غربی،گردنه های چری و شاه منصوری در استان چهار محال بختیاری،محدوده گردنه امین الله در استان خراسان شمالی، محور الموت در استان قزوین،محور های جنگل گلستان , خوش ییلاق و توسکستان در استان گلستان،محور های اسالم -خلخال و دیلمان در استان گیلان،محور های خلخال -اسالم و گردنه صایین در استان اردبیل،محور فولاد محله کیاسر در استان سمنان و محور زنجان به طارم در استان زنجان به علت کولاک و یخ زدگی، تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است.

 سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:آزادراه زنجان-قزوین،محور قدیم زنجان-قزوین،آزادراه قزوین-رشت،محور قدیم قزوین-رشت،آزادراه تهران-قم،محور قدیم قم-تهران،آزادراه تهران-ساوه،محور ساوه-بوئین زهرا،محور قزوین-همدان،کندوان،هراز،فیروزکوه،محور چرمشهر محدوده حرم تا حرم و محور کیاسر-دامغان به دلیل برف و کولاک مسدود هستند.

در حال تکمیل.../باشگاه خبرنگاران جوان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار