رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه گرگان از فقر سرانه ورزشی رنج می برد، گفت: بسیاری از دستگاه های اجرایی فضاهایی را در اختیار دارند که اختصاص به مجموعه تشکیلاتی خود می دهند که در همین راستا باید تدابیری اندیشیده شود.

گرگان از فقر سرانه ورزشی رنج می برد/ سلامت شهروندان در اولویت کار قرار دارد

به گزارش گلستان24؛فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شامگاه دیروز(14 بهمن) در سی و نهمین صحن علنی شورا خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، گفت: بحث اوقات فراغات یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بحث آموزش، افزود: گرگان در زمینه برخی بیماری های از رتبه بالایی برخور دار است و این ممکن است به خاطر نبود دوره های آموزشی باشد.

عبدالهی تغییر سبک زندگی را یکی از عوامل بروز بیماری ها در بین مردم دانست و اظهارداشت: امروز برای اینکه شاهد کاهش رشد بیماری ها در جامعه باشیم باید شیوه زندگی را تغییر دهیم که این نیاز به آموزش دارد.

وی تصریح کرد: اکنون در شورای اسلامی شهر گرگان کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شکل گرفت که این کمیسیون با توجه به موضوعات مربوطه فعالیت می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه سلامت شهروندان در اولویت کار خود قرار داده ایم، گفت: امروز برای اینکه از داشتن شهر پویا برخوردار شویم سلامت شهروندان را باید مورد توجه خود قرار دهیم و نسبت به آن گام های بلندی برداریم.

وی با اشاره به اینکه گرگان از فقر سرانه ورزشی رنج می برد، افزود: در حال حاضر بسیاری از دستگاه های اجرایی فضاهایی را در اختیار دارند که اختصاص به مجموعه تشکیلاتی خود می دهند، باید تدابیری اندیشیده شود این فضاها در اختیار شهروندان قرار گیرد تا کمبود سرانه جبران شود.

توسعه ورزش یک کار ملی است

در ادامه بهمن طیبی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: توسعه سلامت شهروندان و تامین زیرساخت ها از جمله فعالیت هایی است که شورا و شهرداری انجام می دهند و نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

وی افزود: فعالیت هایی که در حوزه باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان در حال انجام است نشان از عقبه حمایت های شورا و شهرداری دارد.

طیبی از فعالیت های چشمگیر این باشگاه یاد کرد و اظهارداشت: باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان توانست به عنوان یکی از باشگاه های برتر کشور شناخته شود و این افتخاری است که برای مردم گرگان به ارمغان آورده شد.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش یک کار ملی است و فقط مربوط به اداره ورزش و جوانان نیست که در همین راستا می طلبد تا تمامی دستگاه ها ورود پیدا کنند چرا که ورزش یکی از نیازهای مردم جامعه است و باید توجه لازم به آن صورت گیرد.

یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات توجه لازم به ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه امروز جامعه ما متوجه برخی از آسیب های اجتماعی است و کمی نگران و غمگین به نظر می رسد، گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از این مشکلات توجه لازم به ورزش و توسعه آن در بین اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مسابقات آسیایی کبدی در هرجایی که نیاز بود شهرداری و اعضای شورای شهر گرگان ورود پیدا کردند و اتفاقات مهمی را رقم زدند، افزود: نظافت شهری یکی از موضوعاتی بود که در این ایام حتی مورد توجه مهمانان خارجی هم قرار گرفت.

طیبی اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان پروژه هایی همچون سالن 6 هزار نفره و هتل المپیک را در دستور کار خود دارد که در صورت تخصیص اعتبار به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

ابراهیم جرجانی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه گفت: با مسابقات آسیایی کبدی که در گرگان برگزار شد ما شاهد آورده خوبی در شهر گرگان بودیم و این مسابقات نشان داد اگر در کارها همراهی و همدلی را مورد توجه قرار دهیم شاهد اتفاقات خوبی در شهر خواهیم بود.

وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در بحث ورزشی در کنارتان قرار خواهیم گرفت تا بتوانیم با همکاری بیشتر آینده خوبی برای گرگان رقم بزنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار